18.17

hej, matchen gick verkligen inte bra HAHAHA!!! menmen

helgen blev inte så dålig som  jag trodde, bara fredan då gjorde jag inget vettigt alls..
och den dagens höjdpunkt var ju fan att jag fick en chokladkaka av mamma HAH.


ehm.. halva lördagen såg väl ut ungefär likadant, men sen jävlar
jag åkte som sagt till emma och umgicks med henne och astrid, och de va jävligt kul!
sen sov jag hos tim, men åkte tidigt där ifrån i morse eftersom jag skulle på matchen.
har inte gjort nånting speciellt sen jag kom hem, bara tagit det lugnt och slappat.
och det ska jag fortsätta med, blir att lägga sig framför tvn.. men finns på sms kyssää!


har nyss beställt hem två armband från cocoo.se
det är nice (y)



Kommentarer
Postat av: Älsklingstimpa

tar kort när man sover ju;)<3

2010-02-14 @ 21:50:29
Postat av: svar till älsklingstimpa

HAHA ja, du är ju så söt då ju :D:D<3

2010-02-14 @ 23:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0