14.28

hej, igår efter skolan åkte jag och emma hem till mig, vi gjorde makaroner he-he-he
sen åkte vi med tio i fyra bussen till henne, och sov från typ sju till nio.. haha
efter det gick vi med hennes farmor och farfars hund till dom sen knalla vi vidare mot gokarthallen.
där tim och adde var, vi mötte även dennis påväg dit.. efter vi varit där en stund
så gick vi och typ flumma runt.. jaja, sen följde tim med till emma, vi kolla på film

idag vaknade vi ungefär vid ett, vi åt frukost, och nu väntar jag på att emma ska duscha klart.
sen ska vi nog gå till tim, där även adde och dennis är.. hej och håååååå
ska nog sova hos emma inatt också, det ä nice. puss och hejdåå
btw, så hade jag och moa väldigt trevligt i torsdags
så jag bjuder på en sötful rätt gammal bild h0h00h0h0h0h0h0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0