13.29

tjaaaaa, slutade kvart i 1 :D :D :D :D
snart bär de av till kupolen med moa, det är nice
men medans hon fixar sig blir det en listoil

Tre frågor om förhållanden
Är du singel ? - nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? -  hm.. nej
Har du varit kär i någon ? - är<3

 


Nio frågor om dig själv

Namn? - inge liiv
När fyller du år ? - 21 augusti
Vad har du på dig just nu ? - strumpor byxor trosor tröja bh smycken
Vilken årstid är bäst ? - sommar in my (L)
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - inte vara trött när ja vaknar


Vad tycker du mest om hos dig själv ?
- haha, att jag typ är utvecklingsstörd :)
Vad är du bra på ? - eeh... ha kul ? (h)
Sover du hellre själv än tillsammans med någon ? - med någon
Sov du tillsammans med någon eller ensam i natt ? - ääänsam

 


10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig ? - emma, moa, tim typ
Vem är den roligaste av dina vänner ? - finns många
Vem är snyggast av dina vänner ? - men haha?! bry
Vem är mest partyprisse ? - vet icke

Vem är den du helst har filmkväll med ? - vhyte folken typ

Vem av dina vänner är mest "evil" ? - haah moaaaaaa är min badboy
Du ska träffa en kille/tjej du gillar, vem tar du med dig ? - men haha?!

 


10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast ? - katten
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - m
Vem är farligast i din familj ? - mamma
Vem ser roligast ut i din familj ? - snoppen
Vem är coolast ? - jag är rätt cool faktiskt
Har ni något husdjur ? - älsklingskisse
Vem står för underhållningen ? - pappa, linus, katten
Vem sover du oftast med ? - ingen
Roligaste kvällen med familjemedlemarna ? - ehm.. vene

 

 

 


10 frågor om idag


Vad har du gjort ? - varit i skolan, haft kul med moa
Har du varit glad idag ? - ja!
Har du varit ledsen idag ? - nerå
Har du gjort något bra idag ? - japp, skrivi klart om material (h)
Vad ska du göra nu ? - snart ska jag volyma hår1

 

 

Har du gjort något dåligt idag ? - brände mig på stortån
Vad har du ätit idag ? -  mackor morot
Har du duschat idag ? - ne
Är du trött nu ? - näjpp
Vad händer imorgon ? - skola, träning, sovaaaa

 


Skolan

Går du i skolan ? - ja
Har du varit i skolan idag ? - ememhå

 


Annat

Hur mår du just nu ? jag mår bra!
Har du mer än 2 bh:ar? - nej, jag använder löv för att täcka de jag har
Har du piercat dig ? - jappi

 


Telefon/mobil
Vem ringde dig senast ? -  mamma
Vem ringde du senast ? - råkade ringa tim
Vem sms:a till dig senast ? -  tim
Vem sms:a du till senast ? -  tim

 


Övrigt

Är du hungrig nu ? - liiite
Vad är klockan nu just nu ? - 1337, ELIIIT!
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu ? - bdb, blogg.se

 


Familj

Hur länge sen var det du träffa din mamma? - i morse
Hur länge sen var det du träffa din pappa ? - igår
Älskar du din mamma ? - tror de
Älskar du din pappa ? - ja

 

 

 


Sport..

Går du på någon sport ? - jaa
I så fall, vilken/vilka ? -  innebandy, fotboll

Trivs du med den sporten ? ja,. de gör jag

Tycker du att den sporten är rolig ? nej, jag går ändå..... dum fråga
Gör den sporten dig glad när du håller på med den ? jarå

 


Övrigt

Gillar du punk ? - naej
Har du sminkat dig idag ? - faktiskt så har jag de :o
Isåfall, vad för smink ? - mascara 
Vad har du på dig för kalsonger just nu ? - pappas gråa gubbkallingar<3
Hur ser dem ut ? - dom är grå, och slappa i röven! <3 älskar dom!
Vad har du för smycken på dig just nu ? - emmas och min förlovningsring, ett flätat armband som jag fått av moa, mitt peace armband två snoddar, ett halsband jag fått av tim, ett halsband från pappa och ett örhänge HAHA
Hur ser den/dem ut ? - ringen är... fin HAHA, armbandet moa gjor är vitt och guldigt, peace armbandet är rosa snoddarna är rosa halsbanden är i guld örhänget med + en lite diamant typ...

 


Musik

Lyssnar du på musik just nu ? - mmmmmmm
I så fall, vilken låt för tillfället ? - lazee - i'm  not pop he-he-he
Vad gillar du för musik ? - allt mögligt! grönt skare va

 

 

 

Kläder

Har du fler än 4 linnen ? - hm.. ja
Har du fler än 3 jeans ?
- ja

Har du fler än 5 tröjor ? - ja

Har du resteröds-trosor ? - nope, de har jag icke
Har du en vit bh? - ah
Har du en svart bh? - mjo

 


Smink och Hår

Använder du mascara ? - inte ofta
Använder du Wax ? - nej
Använder du ögonskugga ? -  nä
Använder du kajal ? - ne
Använder du hårspray ? - jAaAAAaaaA
Använder du volymspay ? - ne
Andänder du mousse ? - nejpi


Använder du deo ?
- ah
Använder du skinspray ? - nä
Använder du parfym ? -  japp, vannilin
Använder du läppglans ? -  JAAA (L) SÅ FINT!!!!!!!!!!!! ÄLSKAR DE, livet ut <333
Använder du rengöringkrämer ? -  hmm. ahrå
Uppsatt hår eller hängande ? -  beror väl på
Plattar/lockar du håret varje dag ? - typ ja
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat ? - HAHA nej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0