Dag 01 – Presentera mig själv

Jag heter i alla fall Frida Lovisa Södergren. Är jag nöjd med det? svar nej.
Jag bor i världens minsta by, typ det tråkigaste stället on earth.
Jag är 15 år och jag fyller 16 den 21 augusti. Dit längtar jag inte
vad är det för värdelös ålder egentligen? Vill bli 18 på en gång ist.
Jag går på Vasaskolan och där trivs jag faktiskt bra, vill nämligen inte
börja gymnasiet, har too much ångest för val och allt annat.
På "fritiden" spelar jag innebandy i IBF Hedemora, det är nog världens
bästa sysselsättning. Annars spenderar jag väl den mesta tiden med
vänner och min pojkvän, Tim. Utan dom skulle jag inte överleva.
Gillar att hitta på saker, är ofta ute på äventyr, flummar and so on...

När man ska presentera sig själv, betyder det att man ska säga
hur man ser ut då också eller? I så fall.. Har brunt, självlockigt hår,
ser nästan ut som ett skatbo, men plattar det oftast!
Har grön/bruna ögon.. Är kort och smal
Vad finns det mer att tala om? Orkar inte, folk får fråga ist om de är något.

Kommentarer
Postat av: lydia

hur ser din näsa ut inuti?

2010-12-16 @ 20:27:15
Postat av: frojda

hahaha cpbarn

2010-12-16 @ 22:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0