står inte ut

tjenare, dygnade som sagt och är inte ett dugg trött ännu
i vanliga fall borde jag ha somnat just nu, men icke :D


väldgt chill skoldag idag, vi snackade mest och på slutet spelade vi brännboll
schemat var inte lika dåligt som jag trodde att det skulle vara, men nästan haha
slutade vid två nån gång idag, eftersom inte den bussen gick idag
så var arvid snäll och skjutsa hem mig på moppen haha, tack korvn
imorgon är det ingen profil så slutar runt tolv ett nångång
då ska jag nog hem och städa, VÄLBEHÖVLIGT!!


kom fan på att jag fyller ju år på lördag också
det var inte länge sen jag räkna och det var 134 dagar kvar
fan vad fort tiden går.. men de sket man väl i
nu ska jag hitta på nåt annat för har inge mer att skriva, hoj :)

Kommentarer
Postat av: LIDDMAJA

jete söt kat

jete fin fjide

2010-08-19 @ 21:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0