från och med du

kan knappt förstå att skolan börjar imorgon, det är något som jag verkligen inte ser fram emot.. men som tradition efter varje långt lov så dygnar jag inatt, så härligt att gå till skolan då, obeskrivlig känsla förfan blir helt borta :D
gordon dygnar iaf också, så det är nån som är social, tur det!

i brist på annat att göra så tänkte jag skriva lite om lovet, och lägga in några bilder, passar riktigt bra eftersom jag är riktigt uttråkad atm


lovet började med en sjukt härlig jävla kväll i vhytta! hade sjukt roligt den natten
tror jag dom flesta hade, lite saker som gick snett, men sånt löser sig med tiden
lyckad kväll iallafall, och jag umgicks med dom som jag verkligen vill umgås med,
även om några saknades, men det var iaf hur kul som helst..

har för det mesta varit med tim på lovet, vill så gärna tacka dig för allt du gör för mig
du ställer alltid upp, du är den finaste som någonsin skapats, glöm aldrig det
är så sjukt glad att du är bara min, världens bästa

har även umgåtts med moa sjukt mycket, och våra minnen det här lovet,
dom är fan oslgbara, helt klart bäst! alla nätter med bus tex jordgubbspallningen
alla nätter i din stuga då även alice vart med osv,
kan fan fortsätta i evigheter du är underbar musi du med alis!
tänker aldrig förlåta mig själv för att jag la ut dessa bilder, sjukt fulaaa

vill även berätta om kvällen då jag och emma satt på bryggan och busa
och prata ut om exakt ALLT, det behövdes verkligen,
ledsen att vi inte varit så mycket som det var meningen
det är nåt jag verkligen velat, vara med dig mer!! men det fixar vi emmsi
kommer aldrig glömma våra minnen, dom är fan oslagbara
tex när vi tälta på stranden och saker hände,
men tom och munken kom och gjorde oss (mig) glad(a)

norn natten med elin, jenny och linda var också sjukt kul, den behövdes verkligen
finns inte så mycket att berätta, men sjukt kul och läskigt var det

okej.. alltså det spelar ingen roll hur många grejer jag tar upp om vad jag gjort på lovet
för jag skulle aldrig orka skriva exakt allt, så detta får duga! men allt är oslagbart
i början hade jag svårt att tro att det här sommarlovet skulle bli bra, men det blev de
kan inte sluta önska att det ska hålla på längre, och kan inte sluta hoppas att de andra blir lika bra

Kommentarer
Postat av: emmsi

lavio!

2010-08-19 @ 11:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0