kolakakor

tjaaa, såklart städade jag inget alls HAHA.. typiskt mig
jag gjorde istället världens godaste kolakakor <3<3<3
tycker verkligen synd om dom som inte får smaka

nu ska jag äta en kaka till, sen ska jag hoppa in i duschen
efter de blir det nog en film, sen ska jag platta håret lite snabbt,
sen ska jag försöka sova, men jag ska inte somna före tolv!
för om jag somnar innan tolv så är jag skit trött dagen efter :s
jaa, jag har nog nåt fel, men det visste nog alla redan :)

imorgon väntar en jävligt dryg skoldag, jag hatar torsdagar
imorgon är det även föräldramatch (haha) får se om jag kan vara med
men det hoppas jag, annars ska jag ta lite bilder när dom andra spelar yoyo
jaja, det märks hur det blir, nu väntar duschen, HOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0