jävla skit dag!

hallå, den här dagen har sugit, behöver jag säga så mycket mer?
det enda jag har gjort är att.. ruttna framför datorn-tittat på film-ruttna lite till
det kommer fan börja växa mögel på mig om det inte händer nåt snart, NÅT KUL
SOMMARLOV, DU ÄR VÄLKOMMEN NÄR SOM HELST!!!!!!
godnatt ele nej!! ska klaga lite till

tack så jävla mycket gud för att du gav mig fitthår på huvet
förstår inte grejen med att folk tycker att MITT "LOCKIGA" HÅR ÄR SNYGGT!?!?
det är inte ens lockigt, det är fan ett jävla skatbo.....
återigen thx god!

Kommentarer
Postat av: josefine

men gud man ser inte så där jätebra på bilden men ditt hår är ju skitsnyggt det är ju sånadär lockar som alla vill ha!

2010-04-26 @ 17:24:27
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0