hejsan

hej, har som sagt varit med <tim3, även andreas och macke... trevligt :)
har förövrigt inte så mycket mer att säga, chill skoldag imorn iaf, det känns skön-t
nu ska jag snart slå på en film och sen sova, vi hörs.. nångång :D
slänger upp en tattig lista också, tidsfördriv ele nåt..

1. Ditt namn? fjida
2. Ålder? 14 :(
3. Vart bor du? hemma 
4. Bor tillsammans med? bror katt mor far
5. Husdjur? älskade kissemirren
6. Färg på ditt hus? rött?????
7. När är du född? 1995
8. Klass? 8f hahaha
9. Vilket år tar du studenten? har jag räknat rätt om jag säger 2013?
10. Något jobb? nje, inte direkt
11. När gick du upp i morse? suck.. kvart över sju
12. När ska du sova? snarre!!
13. Duschat idag? japp
14. Kramat någon idag? jajamen
15. Pussat någon idag? det med
16. Vad har du ätit idag? <makaroner3 <kiwi3 macka
17. vad har du på dig? tröja trosor
18. Dagens smink? inget alls, onödigt
19. Dagens sötnos? tim är alltid sötnos
20. Dagens roligaste? moa & alice tror jag! :D


SOCIALT

21. Har du många vänner? hm.. har jag väl
22. Hur många har du kysst? har inte precis räknat
23. Vem kramade du senast? timpa
24. Hur många har du haft sex med? en
25. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän? ja, världens underbaraste 
28. Vem pratade du med i telefon senast? mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? tim: älskar dig så mycket<3


FAVORIT

30. Film? ojoj, det finns många, beror på vem man ser filmen med
31. Låt? haha byter hela tiden typ.. men gillar min spotifylistaa
32. Mat? haha typ.. makaroner eller pizza ehh.. :)
33. Dryck? beror väl på

34. Färg? blå
35. Stad? las palmas!!!! underbart jy
36. Land? alltså vet inte, har jag tim mfl med mig så nåt varmt ställe blir favorit, typ spanien!
37. Ämne i skolan? haha, inget tror jag... men typ idrott då
38. Människa? finns många,


ANTINGEN ELLER

39. Svart eller vitt? - svart
40. Hund eller katt? - kisse
41. Ut och festa eller hemma och mysa? beror på
42. Tvspel eller datorspel? - hm.. båda
43. Singel eller upptagen? upptagen
44. Hångla eller ha sex? hm.. brödrost
45. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? HAHAH inget
46. Ragga eller bli uppraggad? båda tvååå
47. Big Brother eller Paradise Hotel? ingen av dom, i'm into brown sugar
48. svart hår eller blondt? sommar=blondt!! ele beror på person
49. blåa ögon eller bruna? bruna är asläckert
50. Choklad eller lakrits? båda två är gött
51. Göteborg eller Stockholm? aldrig varit i göteborg.. så vet inte ;pPpPpP sen drog jag
52. Högerhänt eller vänsterhänt? beror på vad jag ska göra 8DDDD
53. Coca cola eller fanta?  coca cola!!
54. Pizza eller kebab? hm.. beror på haha
55. Randigt eller prickigt? randigt isf
56. Älska eller älskas? - men både &?
57. Leva eller dö? - leva


ANTAL

58. Personer du älskar? en hel del
59. Personer du hatar? brykaka
60. Pojk-/flickvänner du haft? (har en, underbarast!!) fast haft.. man kan nog säga två...
61. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? hahaha pass :(
62. Glassar du ätit på en dag? hahahah oj, sa jag rätta svaret skulle alla tro att jag var mongo
63. Festivaler du varit på/ska på detta året? ingen än så länge iaf
64. Gånger du haft minnesluckor? hm.. 
65. Gånger du varit hög? hög som ett hus
66. Personer du saknar just nu? 2, tim och farfar! hihi
67. Gånger ditt hjärta brustit? asså haha noll?!?! tattar fråga..


VEM:

68. Vill du kyssa nu? tim
69. Ska du träffa imorgon? mångaa
70. Sjöng du senast för? no idea
71. Hade du senast en msn-konversation med? timpa
72. Spelade du tvspel med senast? måste vart tim :)
73. Vill du ta med på en romantisk resa nu? haha tim?!?! :D
74. Vill du kasta en sten i huvudet på? hihi, hemlis 
75. Förtjänar att dö? ingen 
76. Är söt? många de
77. Vill du sova jämte inatt? tim skulle behövas


VAD:

78. Gör dig glad? cool_boy_92
79. Gör dig ledsen? blabla.. micket
80. Vill du helst göra nu? sova tror jak

81. Önskar du att du slapp göra? vet inte
82. Vill du ha nu? tim här och nu
83. Önskar du dig i födelsedagspresent? hm.. volymtång och eh.. betalning av moppekort
84. Längtar du till? helg är väl nice
85. Tycker du om dina betyg? hahahah, dom kunde ju varit bättre...
86. Ångrar du i ditt liv? men haha, vet inte
87. Är det bästa som hänt dig? tim faktiskt, han är underbar!

88. Hur mycket är klockan? 00.03



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0