hej

klarade skoldagen, snart ska jag iväg på föräldramatch match haha!
uppdaterar mer när jag kommer hem
så länge får ni en tråkigt lista :) puss hej

1. Hur gammal är du om fem år?
19 och typ 8 månader

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

moa babe

3. Hur lång är du?
159cm hahaha :'(

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
minns inte

5. Vem ringde du senast?
pappa

6. Vem ringde dig senast?
pappa där med

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
jag ska iväg med tom:)<3

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
både och

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
inget av de

10. När såg du senast din mamma?
i morse

11. Vilken ögonfärg har du?
skiftningar, oftast gröngrå, ibland brun

12. När vaknade du i dag?
07.00

13. Vilken är din favoritjulsång?

ingen typ haha

14. Vilken är din favoritplats?

vart som helst med tim

15. Vilken plats föredrar du minst?
hemma eller skolan haha

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
vet inte, tar dagarna som dom kommer

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
mörker!! vilket det gör fortfarande

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
jag själv.. :s

19. Hur stor är din säng?
för liten :(

20. Har du stationär eller bärbar dator?
min bärbara älskling

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

vet inte

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4

23. Hur många landskap har du bott i?
ett

24. Vilka städer har du bott i?
byhåla

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
strumpor

26. Är du social?
beror väl på humör, men oftast så! :)

27. Vilken är din favoritglass?
lappens glass<3

28. Vilken är din favoritefterrätt?
makaroner eller pizza :)

29. Tycker du om kinamat?
nej, ele bara cashewnötter haha

30. Tycker du om kaffe?
bara två första klunkarna, sen smakar de fan skit

31. Vad dricker du till frukost?
mjölk, juice, oboy

32. Sover du på någon särskild sida?
på mage närmast väggen

33. Kan du spela poker?
nej.. :$

34. Tycker du om att mysa/kela?
ja, jag är ju kattunge

35. Är du en beroendemänniska?
kan man väl säga.. jaa

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
kanske haha

37. Vill du ha barn?
en pojke isf ele två

38. Kan du några andra språk än svenska?
engelska lite spanska lite tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
oj, allt är lika kul älskar att bada ju!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
vet inte, typ kläder

42. Äger du dyrbara smycken?
njae, ele har ett guldhalsband från pappa

som jag haft på mig sen jag var åtta, det är dyrbart för mig :D

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
kollar typ aldrig på tv

44. Kan du rulla med tungan?
haha.. ja

45. Vem är den roligaste människan du känner?
finns många :)

46. Sover du med gosedjur?
nää

47. Vad har du för ringsignal?

dingelidingeli dong på fjången

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
nånstans sikört

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
mitt täcke

50. Flirtar du mycket?
vet inte? :D

51. Kan du byta olja på bilen?
har aldrig försökt haha

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
ah, när jag sprang mot en fartkamera på 90 väg

53. Vilken var den senaste boken du läste?
minns jag inte

54. Läser du dagstidningen?
nej, ele horoskop ibland haha

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nej

56. Dansar du i bilen?
haha, beror på sällskapet!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
rix fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
minns inte, nåt på so lektionen haha

59. När var du i kyrkan senast?
innan jullovet

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
erik är väl en favorit

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
3 dagar tror jag

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
vet inte

63. Vad lyssnar du på just nu?
angel - jack johnsson

64. Har du varit med i tidningen?
mjo

65. Vad är det konstigaste du ätit?
när jag tänker efter så pölsa... fyfan vad äckligt det är ju inälvor!! :s

66. Vem såg dig naken senast?

jag själv

67. Vad är det för färg på din tandborste?

blå och vit

68. Hur imponerar man på dig?
man är rolig, snäll och man är sig själv, and then u got me

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
brukar gå ut och sätta mig ute nånstans, vill helst va för mig själv när jag är arg/ledsen.. men måste väl säga tim på den då

70. Har du någon piercing?
ah, 6 st

71. Din största vinst?
inte en blekaste

72. Civilstånd?
jag har min tim <3

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
bilddagboken, en hel del bloggar, mailen typ..

74. Är du fåfäng?

tror jag inte

75.  Ångrar du nånting du gjort?

men vem gör inte?

76. Hur gammal är din pappa?
haha ärligt så vet jag inte :s 53 tror jag

77. Vilket är ditt drömjobb?

jag vet inte riktigt, fotograf vore trevligt haha

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
åka utomlands vore trevligt, eller köpa en systemkamera

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
7 katter.. fast inte samtidigt!  nu har jag min älskade snoppkatt :)

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
haha, har svårt att kontrollera mig själv när jag är ledsen/arg

förlorar jag tim så förlorar världen mig, älskar dig mest<3

jag gör bort mig like every day.. fast det vet nog dom flesta haha

81. Svär du ofta?
nejfan aldrig i hela helvete

82. Sverige när det är som bäst?
sommar och varmt!!

83. Kan du åka slalom?
ja, det kan jag

84. Vad har du ätit i dag?
pytt i panna och frukost

85. Vad har du för utbildning?
ingen alls

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
ingen aning, magen ? :s

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
snusläppen

88. Vilken är din bästa egenskap?
vet inte riktigt

89. Vilken är din sämsta egenskap?
jag är dålig på att vara ensam

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?

haha.. no one i think

91. Saknar du något?
jag saknar farfar haha

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
men ja, äre väl

93. Vad gör dig ledsen?
ensamhet

94. Vad gör dig glad?
socialt och roligt umgänge, sport, tim

95. Har du varit gift eller förlovad?
naaj

96. Vad ska du göra i helgen?
umgås med tim tror jag väl

97. Vad är det knasigaste du gjort?
haha kan inte välja, jag har gjort mycket knas!!

98. Vad har du för laster?
hm..

99. Vem är din förebild?
nja, har ingen speciell

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?

sätta upp håret och byta om! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0