dan före dan ha-ha

idag har det varit en jobbig dag, som vanligt på torsdagar
slapp iaf idrotten/bad pga dansens dag, HAHA som var lite smått undehållande!!
har varit väldigt flummig hela dagen och det är ju alltid kul


men på lunchen hände det förfärliga - hela mitt liv krossades (tjo ivan)
nej men... jag fick en sticka i foten och den är kvar ännu!!!!! den gör ont
hemska sticka, ploppa ut snart, snälla jag ber dig?!?! =(

har precis hoppat ut från duschen så nu är jag ren haha, fan vad jag är tattig idag
men kunde iaf inte träna idag.. alltså come on?!? jag sträckte den för två veckor sen
och det var inte ens en riktigt sträckning, det var more like mitt ben flög iväg haha PAIN!!

imorgon är det iaf the day, och jag hoppas på en rolig dag/kväll/natt!
slutar även tolv imorgon, det känns skön-t, riktigt skönt haha
jävla svengelska inlägg, nu ska jag fixa det sista innan jag ska titta på film och sovelisova
godnatt people, have a nice valborg!
btw, jak kommer inte uppdatera imorgon tror jak, sakna mig inte för mycket



bjuder på bild från förra sommarn
ganska söt.. fast ne! bara galen
:PpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0