behandla andra som du själv vill bli behandlad

word, haha hej har nyss kommit hem från föräldramatchen :-)
gick väl sisådär haha, 3-3 men vi förlora på förlänging.. mot pensionärer.. illa
känner redan nu att det var dumt av mig att vara med, har fortfarande ont i ljumsken


haha och btw.. jag var hos skolsyster idag och kolla ryggen den är rak och fin nu (y)
men jag mätte mig även och jag är seriöst bara 159cm!!!!
hon sa även att jag inte kmr växa mer än ett par cm till!!
jag kommer vara världens minsta, det är ju pinsamt hahaha..
i och för sig så gillar jag att vara kort, men det kommer jag inte gilla sen..



nu ska jag iaf hoppa in i duschen sen ska jag dammsuga senare ska jag platta håret :)
tim sover förmodligen här imorgon, tummen upp för det :D
ne.. nu blir det dusch, jag kommer inte uppdatera mer idag, så hejdå och godnatt folket



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0