ajajaj

tjena, jag och emma är klantskallar.. men det är så det ska vara
har nästan nyss kommit hem från vikmanshyttan, men ska troligtvis dit igen
när jag har käkat osv.. har inte så mycket att säga egentligen
skulle bara visa livstecken, sååå nu  vet ni att jag lever

i väntan på mat så kan jag göra en lista :)

 

Fem SKULLE

 

Skulle du vilja vara längre?

nej, det tror jag inte ele lite kanske
Skulle du vilja väga mer?
nej, är nöjd
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
arg ? nej det skulle jag väl inte.. men ledsen as hell!
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
haha nje
Skulle du vilja dricka dig full nu?
kanske de kanske

 

Tio KAN

 

 

Kan du röra på öronen?

nej

Kan du slicka dig på näsan?

nej :'(

Kan du kolla i kors med ögonen?

japp

Kan dina föräldrar lita på dig?

haha, vet inte.. ibland!

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

ja?

Kan du vara på fest utan att dricka?

ja

Kan dina vänner lita på dig?

ja det kan dom

Kan du tänka dig att pierca naveln?

kanske..

Kan du suga?

suga? är det svårt eller?

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
yesss

 

Femton HAR

 

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

ja det har hänt

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

mm

Har du ett syskon?

linslus

Har du varit full den här månaden?

hm.. nee

Har du någonsin haft sex med någon?

ja

Har dina föräldrar ljugit för dig?

ja, det har dom

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

haha faktiskt.. men tidsfördriv är ju härligt

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

nejp

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

jaa

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

ne

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

nej

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

men nej? haha

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

haha tror jag väl inte

Har du haft sex med mer än tre personer?

näjj

Har du ljugit på någon fråga än då?

näjp


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

emma, moa, alice och min älskade tim

Vem älskar du?

mest av allt? tim johansson <3

Vem hade du senast sex med?

men haha.. tim

Vem vill du bli full med?

haha emma, eller tim (h)

Vem är den bästa artisten?
magnus weideskog tikker ja om

Vem pratade du senast i telefon med?

mor min

Vem har du en liten crush i?

woot?

Vem är snyggast i världen?

min katt är rätt snygg

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

vet inte,

Vem är snällast i världen?

timpa är mycket snällllll

Vem är din bästa kompis?

haha de har jag redan svarat på väl ? :o
Vem vill du prata med?

haha när var hur varför?

Vem sov du med senast?

emma och astridddd :)

Vem såg du full senast?

haha nämner inga namn

Vem vet allt om dig?

tim

Vem kysste du senast?

<tim3

Vem kramade du senast?

var nog tim där med haha :)

Vem kan berätta allt för dig?

dom som litar påå mig

Vem kan du berätta allt för?

tim
Vem hatar du?
ingen nämnd ingen glömd hah

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0