23.45

tjabba tjena!
dagen har varit ganska bra ändå
gick rätt bra på provet + att jag fick träffa älskling
jag tog tjugo i sju bussen till vikmanshyttan och gick till ugårn
efter ugårn drog jag ut en sväng med hjärtat, adde, oscar och charlie
mamma kom väl och hämta mig ungefär kvart över 9
när jag kom hem åkte jag lite moppäääfräs, fint de
nu har jag precis duschat och plattat håret, nu väntar en film sen ska jag sova


imorgon efter skolan kanske jag och pappa drar till kupolen och köper skor, behövligt!
senare på kvällen får vi hoppas att <tim3 kommer hit och sover här, det visar sig
godnatt folket :)
lite småsöt bild, fast nee..

Kommentarer
Postat av: jenny

jag har lagt ut lite små sötare bilder på däj på min blågg

2010-04-16 @ 06:32:36
URL: http://jjennyeriksson.blogg.se/
Postat av: astriddd

frida är söt :*

2010-04-17 @ 11:27:51
Postat av: Anonym

haha det är synd om dig jenny!!! :D

2010-04-17 @ 17:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0