123 tupp

TJA, JAG ÄR LYCKLIGAST I VÄRLDEN!!!
för att det här är sista gången
som jag sitter vid den här jävla burken från 1800 frysifast!
min dator är nämligen lagad, och den är hos mig
innan halv fem, ååh min älskling vad jag saknat dig <3<3<3

har precis duschat och snart ska jag ner och fixa håret osv..
sen ska jag nog till vikmanshyttan och ha de trevligt
ska nog sova hos tim, och det är ju trevligt as hell :D
och justja, kommer inte börja blogga förns jag installerat
allt som ska installeras osv.. på min dator!
men håll i hatten, för det kommer när det kommer
och jag kommer nog ändå inte blogga så mycket på lovet
har en massa andra roligheter för mig då ju
CIAOOOOOOOOO!!!
<påsklov3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0