01.35

haha, aah som jag trodde det var tim&co som _cyklade_ förbi mitt hus
dom skulle in till donken haha, jävla galningar! ;)
aja, påväg hem tog dom iaf en tur in i byn för att träffa mig, de e nice :D
dom åkte väl vidare nyss, och då gick jag och brorsan ut på en liten promenad eeh.. :)
kvällen blev väl rätt roligt ändå, iaf en stund, nu är jag bara uttråkad, igen..
och nu slänger jag upp en lista som grädden på moset, blir säkert bra
ha en trevligt natt, take care!!

Vilken svordom använder du mest? oj typ.. helvete kanske! ele det beror på
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? näre är skola så.. 07.00
Var köper du dina matvaror ifrån? inte direkt jag som handlar här i huset
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? beror helt på vad bilden ska användas till
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en moped tror jak
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? den här veckan har bara varit en och en halv timme lång än så länge, så nej ingen har gjort de.. haha
När var senast någon stötte på dig? men omg.. dum fråga inget svar hah
Vad åt du till middag senast? påskmat, blää
Kan du vissla? true story
Tittade du på tecknat när du var liten? ja, de _gör_ jag :D
Äger du några popband t-shirts? hah not really
När flög du senast? måste vart 2008 ? ele vare 2007?
Pratar du några andra språk? mjo, engelska och lite spanska kan jag väl
Har du gråtit offentligt? har väl hänt
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja det vill hon
Vad har du med dig in på bion? men shit, sällskap?
Vad har du för väder? just nu? ehh mörkt 
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? haha, har inte ens börjat gymnasiet :)
När sov du senast på golvet? oj, minns jag inte
Vilken är din favorit drink? drink haha, jag älskar cola
Gillar du din boendesituation? nej, de gör jag icke
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? haha? jag funkar jämt
Är dina dagar fullbokade och stressiga? haha, vill jag inte påstå, är fan kungen av chill 
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? händer väl
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 5ton
Tror du på liv på andra planeter? haha klart det finns utomjordingar :D
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? haha, enda gången jag pratar för mig själv är väl i sömnen, eller när jag är ensam hemma, brukar inte direkt prata när nåt e svårt
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? skulle kunna tänka mig de jaaaa fan va kul :D
Tycker du om att krama folk? ja det gör jag, speciellt tim 
Äger du en digitalkamera? ja, det stämmer
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja, de e tjarrit
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? haha nej..... 
Är du mörkrädd? ja, as hell!
Tre saker du alltid har med dig? mobil, armband, kläder brukar ju inte direkt gå naken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0