rubrik vare jaa...

hello there, nu har jag städat klart.. usch jobbigt men jag lever.
haha, imorgon följer elin med mig hem innan träningen ?kanske?
trevligt det, och på onsdag ska jag och elin sova hos hennes morfar (h)
gulligt värre, för på torsdag ska vi vara i garpenberg med skolan.. suck..
vi ska typ gå... 5 km till 1 mil :oOoOoOoOo
jaja, vi överlever nog, skadar inte om folket är sociala på sms!
sen på torsdag kväll blire väl hem å träna, och på fredag blire v-hytta kan ja tro!
OCH PÅ LÖRDAG ÄRE SISTA SERIEMATCHEN SOM SAAAAAGT!
hemma match mot gustafs, @ vasaliden faktiskt!
13.00, be there! 8DDD

kommer väl nåt mer inlägg i veckan nån gång, hejdo pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0