husvagnen (u)

emmas älskade söta pluppiga husvagn är såld, vafan ?!?!
that's the place to be liksom... och nu ? :( :( :( 
det är ju där allt händer, usch.. saknar honom redan :(
emma+elin+astrid+frida+husvagnen=ALDRIG MER.
:'(
alla söta minnen och alla roliga dumma knäppa saker som sagts..
buhuuuuu, :(:(:( stackars oss!!!!!!

.. från det tragiska till den tråkiga dagen?
haha, är hemma idag också, fast jag mår ju bra.. egentligen :o
tyst om de vaaaa, har kollat på tsatsiki morsan och polisen, hur gulligt är inte de? haha
han e ju hur sööööt som helst, vill ju ba äta upp honom :)
haha, ikväll äre träning, får se om jag blir med, annars ska jag iaf åka å kika..

längtar så jag spricker
till på fredag, elins söta mamma ska ta med mig och elin nånstans !?!?
gud vet vart, elin har iaf sett ticnet biljetter i köket hos henne
men hon vågade inte kika, ska bli överrasking ju, dom kanske inte ens är till oss..
jaja, vad som än händer så blir det säkert skitbra!

saknar elin emma åååå astrid, som sagt... husvagen = aldrig mer (u)


Kommentarer
Postat av: astriddddddddddddd trorjag fan att det va

men husvagnen kommer ha det bra i husvagns himlen <3<3<3<3<3<3



vi fyra får ha roligt någonannanstans... Vem har sagt att vi inte får plats i emmas säng?!!? :D



puss!

2009-10-09 @ 14:15:06
URL: http://astriddd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0