hallådär

mikkkkket trevlig dag, hade två timmars hål, så jag och elin gick te dalälven å
delade på en kycklingrulle.. efter det blev vi en rulle.. haha!
jaja, vi fick sluta tidigare också, ingen so.. hehooow.
så elin följde med mig hem, och sightseeing på räsär cykeln e ju aldrig fel ;)
vi har också hunnit med att faila stort, hade ner en fin liten söt gren på plommonträdet,
sen åkte vi på träning, och nu sitter jag här, ska nog snart se på film.
imorgon sover jag hos moa, få se va vi hittar på för bus ;)
och på lördag äre invigningsak vid... vasaliden........ kul.....
haha, vi ska gå parad, känns inte riktigt som jag har nån lust men aja!
och på söndag är det match, i söderbärke, det här vinner vi!
godnatt, puss och pill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0