elin linnea söderberg

jag älskar dig av hela mitt hjärta, du är underbar(ast)

finns ingen som du älskling ställer alltid upp för dig

vad som än händer, vill aldrig någonsin förlora dig hjärtat

du är min allra bästa vän som alltid finns där, behöver dig


"jag skäms för att säga att du är kvar i mig,

skratta åt det för då kanske jag kommer över dig"

"jag hade ett skott i början som smekte stolpen"

" e: man måste väl vara våt innan också?

f: ja, men det blir man väl på tre sekunder!?"

haha, helt sjuk vad bra du är! :D

ditt namn mitt namn och ett hjärta i mitten

de e min flicka dedär

Kommentarer
Postat av: e kanskeee

wääh älskliing

<3

bild n1 är rätt.. äcklig :]

aj lav jo, mest af allt <3

2009-09-28 @ 21:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0