if you're wondering, so I'm expecting

hallå där, vet inte vad jag ska skriva
har haft så obeskrivligt kul det här lovet!
har tillbringat alla mina timmar med emma! utom ca 12 st men de räknas icke.
och inatt skills vi åt.. usch och fy, men imorn smällere igen.. oki?!?!
du är underbar hjärtat, tror inte att det finns nån bättre.
som sagt sjukt kul har jag haft, och riktigt trökigt att de e skola på måndag..
det orkar jag inte, lov en vecka till skulle inte vara helt fel!
men nu ska jag och emma fortsätta på våran fina låt och flumma lite.
kyssäääääh!

"you can spreading rumors if you want, but you know what?
you can not push me down, I care not in fact
I have other, and I want to spend time with them also
but if you do not want to leave the place to them,
you will get nothing
it is about give and take, nothing else."

Kommentarer
Postat av: Anonym

den texten gjorde det ju säkert roligare att försöka. ha det så kul med dom du

2009-10-31 @ 23:23:40
Postat av: frida

elin, bara så du vet så menade jag faktiskt inte dig.. nu vet du det!

2009-10-31 @ 23:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0