helgen= bääst

orkade inte skriva igår, så det blir idag istället :)

i fredags så följde emma med mig hem, sen kom pappa med pizza höhö!

när vi käkat och fixat oss for vi vidare mot vikmanshyttan och emmas place

vi bestämde oss för att köpa godis på affärn, så vi tog räsä cykeln HAHA..

slutade väl med att vi hamna i ett dike, fulla i skratta med gräsfläckar på byxorna cyklade vi vidare

"jag är inte så bra i början, men sen då jävlar!!" ändå hamna vi i diket.. märkligt!?!?

när vi tillslut hamna vid affärn kom linus och tog sällskap med oss mot emmas hus igen..

emma skjutsade mig påvägen hem, det var nog lika bra det haha

hos emma satt vi vid hennes köksbord och... drack fanta ?! ;) höhö

sen drog vi ner till gokarthallen, tim adde och macke var där och jobbade..

fast dom skulle vara kvar ett tag där, så jag emma och linus åkte upp mot sporthallen.

där var.. hm.. charlie alex diana och ebba tror jag ? sen stack väl alla ner till gokarthallen igen :)

och vi satt utanför och frös och väntade i nån timme, sen drog jag emma linus tim adde och macke till emma.

trevligt trevligt, och vid tolv kom pappa och hämta mig och emma,

vi drog igång en film men somna efter halva....det var ju.. oväntat ? ;)

 

"ska jag spela på din trumpet morfar?"

"man ska liksom känna det i kroppen!!!"

 

på lördagen vaknade vi vid typ 10 och kollade klart på filmen,

jag hade match vid 4 så emma var ensam i mitt hus en stund.. kul du måste haft hoho!?

efter vi ätit och fixat oss drog vi till vhytta igen, tevligt trevligt! vi gick till affärn den här gången ;)

köpte godis, satt utanför med charlie ebba diana jonas, och nån mer? hehe,

sen kom tim och andreas, tim skjutsade hem mig och emma till emma.. senare kom även andreas dit

vi kollade väl på tv och hade det trevligt, jag och emma åkte hem till mig vid 11

kollade på film.. igen ;) fast vi stängde av ganska snabbt... igen ;) haha!

jag somnade på en gång.. och tror inte ens att ni vill veta vad jag gjorde i sömnen he-he-he!

hursom helst så hade vi det skit kul måste jag säga, älskar dig emma roligaste helgen på länge, helt klart!

 

e:"frida, min mobil är ute och cyklar!!!"

f:"vaah?!?!"

e:"ja, den är borta!!"

f:"neeee, den e häär"

hö-he-hi-hahaha jaja vi ärå för bra

 

"shit va varmt det är under ditt täcke.."

"jaa, jag värper!"

 

"vafan gör din mamma och pappa egentligen..? är det här ett metspö?"

 

"fast jag kan ju göra andra saker med andra handen" *porrig blick*

 

"FRIDA PRIDA SLIDA RIDA OCH KUKEN..... ÅKTE SKIDA"

hahaha, nej tyst nu, tack o hej nästa tjej!

 

på söndan vakna vi runt elva kanske, såg på två filmer.. tror jag!

vid tre _GICK_ vi till vhytta, gjorde hamburgare hos emma, haha! =D

sen fick vi skjuts till skolan, och dit kom tim och andreas.. satt där och frös ihjäl

sen skjutsa vi hem emma, och sen drog även jag hem.

 

btw, älskar dig tim johansson♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0