done is done and it is usually too late to do anything about it.

(ska göra om lite på bloggen snart, sorry om det ser rörigt ut)
Jaja, tidigare inlägget var ju... värt
Var sjukt grining, fick utegångs förbud lite smått, vet inte om hon ångra sig..
Det visar sig imorgon. Om mor min är snäll blir det kul som fan, right ?!?!


varför alltid så jävla lätt att vara efterklok?
jag saknar dig, jag saknar oss, det vi hade, vi.
det tar lång tid innan allt blir som förr.
men det löser sig, det vet jag,
det gör det ju alltid.
"if you messed up, you have to do the right by your self
but right now, i'm not sure about what's right and what's wrong
i do need your help to fix this shit.."
varför är det alltid så jävla lätt att vara efterklok?
jag saknar dig, jag saknar oss, det vi hade, vi.
det tar lång tid innan allt blir som förr.
men det löser sig, det vet jag,
det gör det ju alltid.

"if you messed up, you have to do the right by your self
but right now, i'm not sure about what's right and what's wrong
i do need your help to fix this shit.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0