tjenis

i måndags var det skola.. ojoj det var himla jobbigt!
när jag vaknade trodde jag förstås att det var söndag, goodjob?
haha, har inte så bra koll på vilken dag de är näre är lov känns det som.
så jag försov mig lite halvt, skyndade upp ur sängen när klockan var kvart i 8a


i tisdags vare träning på g, jag följde med moa sötnosen hem innan.
vi hade riktigt trevligt.. saknat att va med dig gullet!


idag var jag hemma, hade fruktansvärt ont i huvet när jag vaknade.
och var hes som fasen, sen var jag himla trött, så jag sov till 12 medans alla andra var i skolan.
haha stackars er, har börjat kolla på johan falk filmerna som gorr3 dragit mig in i.
dom är verkligen jätte bra, rekomenderas starkt faktiskt ;)
jag har börjat kolla från 4e filmen, dom andra sög tydligen och dom ''börjar om på nytt''
i fyran, och ni måste se i ordning ifall ni ska börja, så här kommer den från fyran till nian.

G.S.I gruppen för särskilda insatser
vapenbröder
national target
4:an gsi
5:an vapenbröder
6:an National target
7:an Leo gaut
8:an Operation Näktergal
9:an De fredlösa
Leo gaut
Operation Näktergal
De fredlösa


jag har precis sett klart vapenbröder, och nu ska jag börja på nästa sen sova
hejdå allihopa, btw så ska jag ändra min header så fort jag blir små nöjd med nån
har påbörjat lite, men det går inte direkt framåt hö-hö.

Kommentarer
Postat av: g

creds till mig

2009-11-05 @ 21:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0