tummen upp!

yeye, slutade tidigare idag.. för det var våran sista profil lektion!
så vi fick gå ner till lappens och käka glass, janne är bäst ibland! =D

jag åkte med 12:30 bussen hem, sen la jag mig ute och stekte! (y)
brun&röd och allt vad det är, det svider en aning, men så skare va! ;D;D;D
nu har jag iaf laddat upp med cola och tänkt sitta uppe natten lång! 
men vi får se hur det blir med det!

jag har nog hunnit med ganska mke idag känns det som iaf ;>
jag har både möblerat om och städat :o:o:o men som elin brukar säga
nu kan ju självaste kungen komma hit, och så äre nog, kom kungis!

var meningen att jag skulle på coz idag, men det blev inge =(
och alice åkte på coz, och hon skulle egentligen lanat här =(
så jag e ensam inatt, nån som har lust å gö mig sällisisis? =)
hehe, hejdå jag orkar inte skriva mera!

ele ett stort jävla plus är ju att det är 11 dagar kvar till sommarlovet och furuvik! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0