fotboll(L)

underbar helg, haft så jävla kul! :o
i lördags låg jag och sov länge, gick upp och fixa mig..
ut och stekte i en timme, sen kom <moa3
vi satt oss vid datorn en sväng, och ungefär halv 3 åkte moa jag och linus till turbo.
riktigt skönt att bada faktsikt, sen låg vi där och stekte i nån timme till..
vi snacka lite med gordon och vi busungar bestämde oss för att tälta i turbo! :D
alice kom också tillslut, gud vad kul vi hade.. 
och vi gjorde nog allt man borde gö en natt med dom bästa!
linus gordon och alice sov i tältet, men jag och moa vi ärå för busiga hörrudu!
vi gick ner på bryggan med våra sovsäckar! men dock blev det inge mke sova :)
kanske en halvtimme, men fortf lika pigga och badade på morgonen..
men linus och gordon åkte hem tidigt fyfy!
fast som sagt, vi var kvar och bada haha fan va vi skratta! =D
älskar er två gullungar :*
sen stack alice, sen kom mamma och hämta mig och moa..
vi var hungriga som fasN så vi tog en macka ele två heh..
sen satt vi oss vid datorn och moa drog hem :(
sen stack jag på match, som vi vann med 4-3 mot säter!
härligt tjejer, och jag fick in ett mål också! :)

nae, nu ska jag hoppa in i duschen sen sova, är trött varit mke nu! puss:*

Kommentarer
Postat av: hihihih ggggoojdon

haha. goda själ att åka hem tidigt.........

2009-06-01 @ 20:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0