askön vare va ? =D


först cyklade vi till mariannes bondgård, och jag och elin blev dökära i kossorna 
självklart var vi snyggast klädda med grymmaste schteekar byxorna (h)
(klicka på bilderna så blirom större)

jaja, på onsdagen var det skola sen åkte jag och elin hem till mig sen stack vi
till malung på match, som vi vann med 1-2, mycket bra spelat måste jag säga :D
när vi kom hem efter typ 2 timmars resa om inte mer, så var vi jätte flummiga.
men som vanligt satte jag och elin oss vid matbordetttt och käka mackor hihihi!
kockan blev långt efter tolv innan vi la oss, och dagen efter skulle vi cykla 2,5 mil!

på torsdags morgonen klev vi upp vid hm... sju kanske och gjorde oss i ordning!
sen kom jonis och gordon förbi och hämta upp oss på cykel hihi.. 
när vi kom till skolan tog vi nåt varv där inne + en titt i spegel tjusiga som få cyklade vi mot mariannes gulliga bondgård, puss på den..
när vi kom dit sprang vi te kossorna nästa direkt, gu så söta :'D:'D
ah, när vi var där skulle vi rita nåt som vi sett elin gjorde värsta fräsiga kossan 
och jag..hm, en platt orm hihihi.. busigt värre ju... 
vi åt och fick glass och gick tipspromenad, heh jag elin och gordon e bäst.

efter det cyklade vi iväg mot askön, lååång grusväg fast mke nerför =D
när vi var där hoppa gordon och arvid i älven men inte kallblod, fjollor!!1 :D
sen kom jag och elin å hoppa i dirr, lide kallt och lide skönt.. heh sen spran vi :o
efter en stund spela vi fotboll det var kul heheheeeeeeeeee
grilla intesova, jo två timmar :o sen hm.. cykla hemmåt 9 på morgonen :lllllllll
gah, snacka om dryg bara uppför + massa motvind hela tiden :'(
men vi klarade det, och när vi kom till sjönsbo jag och elin somna vi på soffan dirr
gulligt värre, senare gick vi ut och tog några kort :)
sammanlagt har vi cyklat 5 mil på två dar :l


och igår var jag på kalas hos moil som fyllde fjortis, woho grattis bby! :D
riktigt kul, och vi gjorde både det ena å de andra, tack för kvälln flickor å pojkar!
(har inte lagt in dom bilderna på datorn än, men dom kanske kommer sen)

idag var det match i östansbo, mycket bra jobbat tjejer och vi vann med 3-2
herrå, kyss på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0