allt och ingenting, överallt ele ingenstans ? :o

hallådär, nu har jag inte bloggat på hm... vääääldigt länge! (h)
så håll i hatten, för nu kan det komma ett riktigt låååångt inlägg :o :o :o

hm.. kan börja nånstans på valborg.. det blev riktigt saftigt ändoe! :*
efter skolan (halvdag in my <3) så gick jag och elin till lappens och tjocka i oss stoooor glass! (h)
ungefär det vi är bäst på, sen pallra vi oss vidare mot hemköp och köpte dricka, engångsgrill & korv :)
haha, sen gick vi upp till gallerian för att lämna sakerna på mammsis jobb heh,
sen gick vi vidare till sött och surt, gött skit dä asså! =D
vi tog bussen hem om jag inte minns fel :o  låg i soffan chillade och käka godis :*
ele, linus kanske käka upp det...................... pusspådig...... =)
ah, sen blevre skeden och hela fadderuttan, tjooohoo! älskar dig elinbby.<3
frammåt hm... typ fem ele nåt cykla vi iväg och grilla, jag linus och elin :)
vi failade totalt, och elin stekte sin korv i en halvtimme?! men hon tappa den, tokfia :*
vi stekte på nåra marshmallows också gött skit, hehehehe... inte skräpa ner fyfyfyfyfyfyyfyfyfy elin.
sen cykla vi hem igen och fixa oss, sen vidare till stan.. vi hamna vid gallerian först och träffa massa folk.
typ.. johan, dennis, crille, patrick, jocke, challe, linus, zippen, micke, evelinn, linda, jenny, amanda, ebba
sandra, anna, alva, oscar, walter, vera, emelie, tom och philip... nån mer ? :o
ah, tillslut vandra vi ner mot brunnsjön där brasan var, och jag snacka i telefon med moa..
sen sprang jag iväg med jocke och challe för att träffa moa, alice, emilia och sofia :*
hm.. moa och sofia träffa vi iaf, dom andra två filurerna försvann så ja sprang runt med challe
över hela jävla svedjan och letade, men ickkkkkkke =(=(=( jobbigt värre... 
sen gick vi ner mot brasan för att möta jocke, sen skulle challe hem så jag gick med jocke..
mot sveaparken tror jag, heh... där skulle tydligen bror min elin och johan vara :*
men ah, vi hamna vid järnvägsstationen tillslut och där träffa vi mina älsks igen (h)
vi satt där i nån timme och johan var dödstrött och skulle åka moppe hem stackarn =(
typ tolv halv ett kom mamma och vi var tvugna att dra, vi skjutsa hem jocke också..
sen somna jag och elin dirr, för vi hade ju sprungit en gnutta.... hehehehehhee!

nästa dag var det en fredag ele ? =)
ah, fotbollsträning vare iaf.. och sista april kan ju inte hindra gullflickorna från att gå på den :*
hehehehehehe........ typ klockan elva om jag inte minns fel, och jobbigt vare allt.
ah.. efter träningen drog jag hem och.. ;o ja jaqg kommer fan inte ihåg :ooooo :(
ele justja (i) jag drog iväg hem till moa, där var sofia också, vi sov i tält på studmattan :*
haha, och datorerna hade vi mä oss fifan, gött vare.. :)
på kvällen drog vi till andré en sväng och alice och emilia kom dit.
jag och alice snurra, rakt in på en annans gård in i en buske, rakt på en planka och ajajaj
rakt ner på gruset med hakan först, duktiga flickor!! hehe, ont gjorde det inte iaf turhä :)
sen stack vi tillbaka till moa, och satt vi datorn titta på en film ele iaf halva sen somna dom =(
så jag stänge av och sov jag också..

lördag tror jag ? ;);););););););););););););) 
ah, vakna upp med mina babes, vi gick och kolla på 96ornas match :p
sen skulle jag hem å käka, för jag skulle på match jag också sen ju ! =D
det var mot gustafs och vi vann med 1-0 mycket bra jobbat flickor!:*
sen drog jag hem, och elin var med.. vi åkte iväg och bada! :D:D:D:D:D:D:D))))))))
sen stack elin hem igen =( usch och fy, sen kommer jag inte ihåg mer :s

söndag och dalalagsuttagning.
som sagt, zonfisk på brunnsjöliden, gick nog inte så bra, hade skavsår =(
men får se, det blir två gånger till iaf.. jenny jag matilda safa och felicia från vårt lag! :D
efter det åkte jag hem, åt mat sen satt jag vid datorn resten av dagen hehehe!

blablabla måndag och skola :'(
ingenting förrutom skola bläääääääääääääääääääääääää...........

aja sen ska jag iaf på träning puss på det, :*
ni får hare gött och massa pussar och skedar på dom som läste allt :o
bilden e saftig, så sug i er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv nåt nuinnan min kuk drar till månen

2009-05-17 @ 11:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0