elin är mitt hjärta

tJabbAAaaA!
kommit fram till att elin fyller år imorn ju :ooo
GRATIIS HUUUUNNNIBUNNNIIIII!

hehe, idag kommer farmor hit och vi ska käka........
sen drar jag och elin till husby och jag sover där.. 
och jag sjunger för henne på morgonen :M
sen på dagen kommer (L)våra flickor(L)
dit och vi ska fira min plupp!:)


kan meddela att jag och elin skulle dygna inatt, fast...
hehe vi somna nog strax efter tre, fast vi var inge trötta
men vi hade klarat det om vi inte hade behövt varit knäpptysta,
mamma och pappa sov ju och fick damp =(

men aja, det får bli en annan gång igen (fleeera nätter i rad mitt hjärtaaaa)
hehe, orkar inte skriva mer nu, inte så mke bloggande näre är lov ju!
in over and out.

(varför går det inte att ladda upp bilder @ bloggen?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-06-19 @ 16:18:39
URL: http://elinjao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0