björn motHaAAfukka

hehhhhh, hejsan! elin är underbart bäst.
jag har sovit där i två nätter nu, ele sista natten sov jag inte en blund :)
hihihih, snart är det träning och elinelzk sover nog hos mig efter!
heh, får se vad vi hittar på för busigt, justee min dator som sagt =trasig.
=inge photoshop= elin kommer snart göra om min blogg, i guess!
och eftersom min dator inte vill som jag vill så har jag inga bilder.
osv..... men jag ska köpa ny sladd te han får se, sen köper jag nog en ny dator i vinter!

låter bra tycker jag, hejdooo puss!
:o oo ooo frida knulla elin :$ och sonens namn blev björn, björn motherfuckkkkkker, BJÖRN.
mycket mogna pusspusspuss vi är bäst på att göra om låtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0