helloo there!

fyfasen, den här dagen <////////3
jag vaknade upp hemma hos sofia med moa, det enda bra idag ungefär.. :)
älskar er flickor, och vi hade mycket roligt igår måste jag säga!

jag åkte hem klockan tolv, hem å käka sen åka på samling till fotbollen!
först skulle vi ta kort, hahah blää kan bara blivit allt annat än bra det där!
men aja, vi förlorade iaf :( elise var sjuk så.. cajsa och fia fick ställa sig i mål!
bra gjort av er tycker jag! hihi för min del gick det åt helvete :( :( :(
usch, min sämsta match nånsin... men cajsa fick iaf in ett mål! (y)
aja, nyss duschat och sett första halvleken av sverige-danmark!
inge vidare där heller än så länge va? självmål (typ) och missad straff :(

bläääää,kom igen nu sverige!

puss hejdå, orkar inte uppdatera min blogg så mycket..
(plus att min dator har varit trasig i veckan, men den är lagad nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0