:'(

fortfarande sjuk... lovet börjar ju super hehehehhee
det enda som glädjer mig är väl att furuvik var underbart!
men eh.. mycket hjälp när... datorn är trasig.. suck
mitt liv = förstört då ju =( och förkyld och jag fick inte träna igår..
men det blir antagligen match på söndag, vilket får mig på lite bättre humör.
fast det brast igen, när jag försökte starta linus gamla budget dator med robert skärm.
heh, den funkar inte heller... och det innebär att jag är utan dator hela sommaren
tills jag kanske köper en ny, FÖR VILKA PENGAR?????????
heh, spara lycka till HEJDÅ nu är jag arg... :'-(

Kommentarer
Postat av: Anonym

roberts skärm :s

2009-06-12 @ 20:49:30
URL: http://elinjao.blogg.se/
Postat av: jenny

du mååste vara med på matchen

2009-06-13 @ 18:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0