det är sommar!

solbränd och en aning brunare... japp här har ni mig :o
jag har faktiskt inte glömt bort bloggen, men orkar inte skriva längre =(
aja, det kommer ibland iallafall! :-)

elins kalas var ju liiiide underbart asso!
går nog inte att föreställa sig hur kul vi hade och hur busiga vi var!
vi grillade grillspett marshmallows och allt å lite till trorja.

sen frös jag elin och alva så vi gjorde en eld av lite glöd
med hjälp av pinnar bark torrt gräs och KALSONGER HAHAHHAHAHA
ojojoj,  mycket busiga som sagt och mycket bad blevre!
trevligt med er må jag säga :*

just nu sitter jag här med moa, och alice stack nyss =(
hm.. jag sov här i natt.. och vi var ute läääänge och busarunt hehhehe
nu ska vi ut hejdooo! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0