trillatolkw,s

HEEEEEEEJ JAG ÄR SÅÅÅÅÅHÄÄÄÄR GLA'
hög musik datorer godis cola skratt och de där man behöver!
HAHAHA, vi är bäst jag älskar er!

I STUGAN MED MOA VAR DET FÖÖÖÖR UNDERBART.
första natten kom klax å tim dit en sväng, var kvar typ t elva!
jag och moa hade bestämt oss för att dygna, men de sket sig
pga att min mobil dog, men den funka igen!

ANDRA NATTEN ENSAMMA DÄR (L)
haha, det kom massa folk dit, sen drog dom..
jag och moa drog ner å bada å massa, såg på film osv.. :)
sen skulle vi poppa popcorn men misslyckades HAHA
halva påsen blev poppad sen körde vi in bollarna i micron å de smällde som fan
lyckat moa, yesyes.. UNDERBART sen gick vi ner i en kall bastu å sjöng
haha, gjorde om lite låtar och dansa fyfan vad kul det var.
framåt sju hoppa vi i bade igen å tvätta håret, sen åt vi frulle HAHA
sen gick vi upp till stugan å chilla, sen bada vi igen (a)
sen helt plötsligt kom klaxman när vi badade haha skapligt pinsamt Y
men jaja, han tog min mobil, dumma unge! 
orkar inte skriva mer, men det kommer nog en video+bilder sen!

inatt äre iaf lan hos moa, alice is here toooooooooo fett nice
kyss på rumpan hejdoO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0