moa min älskling!

..inget är så underbart som fler dagar med dig, alltid lika jävla kul!
som tex... kareoke hela natten, klä ut sig till killar smyga på stan, stugan
vad fan är bättre? det är så att jag och min käre vän har vart hela veckan..
..tror jag iaf.. vet inte ens vad det är för dag :( skärpning, hahaha
vi har iaf varit ensamma hela nätterna (hennes pappa är i irland?)
och det har väl kikat förbi lite folk då&då, ååh moas granne (L)
MASSA HJÄRTAN PÅ LARS, ELLER... ''GUBBEN''? haha 
han kom och gav oss jordgubbar och grädde, sötnosen.
vi hoppas på att åka till stugan igen snart, så jävla kul!

du är så helt jävla otroligt underbar moa, fler såna här dagar,
inget jag tackar nej till iaf.. älskar dig, världens bästa!

Kommentarer
Postat av: emsipemsi

emsi älskar dig fridis

2009-07-25 @ 23:29:39
URL: http://emmaholmgren.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0