långsta! 8D

shabba, ikväll är det träning.. ska bli nice, har längtat som fasen! :)
och imorgon drar jag och moa till hennes stuga i långsta.
vi sover nog bara där en natt, men vafan bättre än inget! ;)
träffa kul folk och bada, även om de är skeet kallt, (h)

igår lämnade mamma min dator till nån snubbe som ska fixa den
ifall det går, annars är nog mitt liv förstört! :'( tjo ivan.
och igår körde jag hårt på en storstädning och ommöblering.
ska iaf försöka hålla ordning för elins skull!
pappa ska snart sätta upp speglar på väggen också! :)
sen äre bara vänta tills han börjar tapetsera.
jag har bestämt mig, svart ska jag ha.. och vita garderober.
kan bli bra, men nu har jag inte mer att säga haha hejdå kyssåsmek



Kommentarer
Postat av: ämma

du har redan mig fridis!! ;*

2009-07-14 @ 16:06:03
URL: http://emmaholmgren.bloggagratis.se
Postat av: emsipemsi

fridis, kommeru ihåg när jag var hos dej?

18 maj.

när vi väntade på min buss? gud va vi skratta.

vad vare vi skratta åt?

jo, typ att vi skulle skriva en massa på biktme, sen skulle allt folk tro att de var sant men så vare vi, bysigt ;*

filmen som du och elin gjorde till mej, va nervös jag var!

2009-07-15 @ 21:25:21
URL: http://emmaholmgren.bloggagratis.se
Postat av: emsipemsi

fridis, kommer du ihåg när jag var hos dej?

18 maj.

haha, vad vi skrattade när vi väntade på min buss.

fan va jag saknar det. dej. dej och elin.

vi skulle ju göra så mke kul, vart tog det vägen?

du och elin måste ta er hit, eller jag till er, eller vad som helst när hon kommer hem. för jag måste träffa få er.

det var så längesen. jag träffade ju er en stund när astrid var med, vid stranden. menmen..

vi, alla 3 måste leka snart! :*

aja... puss1

2009-07-15 @ 21:31:39
URL: http://emmaholmgren.bloggagratis.se
Postat av: emma

men k, antingen äre jag. eller din blogg som e dum i huve... :o

2009-07-15 @ 21:32:44
Postat av: Pontus

Jag reklamerar din då frida :D

2009-07-20 @ 01:10:16
URL: http://pontusingeby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0