hejSsS

i... torsdags? kväll drog jag och linus till vhyttan på moppefräsen
heh, skulle träffa elusisSn, som var där hos johan! :)
jag linus elin emma astrid gordon alex niklas och charlie 
var vid stranden och jag och elin tog oss ett doppPpPPpp

i fredags åkte jag mamma linus och elias till gruvsjön för att baDa
heh, ganska tråkigt jag hade... elin skulle egentligen med men hon kunde inte :(
en aning solbränd på ryggen iaf... 

och idag... hallådär, vädret?!?! vart fan tog det vägen ;o
aja, idag har jag inte gjort ett skit.. har jätte tråkigt, får se vad som händer ikväll.
ska nog försöka hinna/orka göra om min blogg, haha den e sjukt ful.
kommer väl nå inlägg senare med bilder från cupen antar jag.
inte så aktiv häääääer näree är fint vääääääder (SOM DET INTE ÄR IDAAAAAAAAAAG) :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0