:)

hallåja, ohm.. för två dagar sen lördags? alltså uff... vet inte va de e för dag haha
då fick jag äntligen träfffa älsklings elin, åh vad du är underbar..
vi åkte till vhytta för att träffa johan och min andra saknade peng haha
EMMMMMMAAAA HOOOOOOLLLLMMMGREEEEEN i våra hjärtan
jag och elin snodde en cykel av johan, och for iväg för att möta emma.
och det hela slutade med att vi satt tre stycken på en cykel..
och vi skratta som aldrig förr haha, puss på er mina älsklingar :)

sen kom mamma och hämta mig och elin och vi for mot husby
plöplö, fick mitt efterlängtade linne haha, och vi hade möe att prata om.
nästa dag... måste varit måndag! åkte vi å jobbade :)
jag svär ingen har ett sommarjobb som vi hahahaha... bada i pool
jovisst, vi fick rengöra poolen på husby hotellet hahahaha!
mja, när vi kom hem fick vi allt höra grejer, hennes mamma å syrra..
dom är nog kändisar nu hahihohö..

föresten så kommer farfar och bianca på fredag från underbara småland.
meningen att vi skulle dit först, men icke.. ;)

ikväll (om det är tisdag) så ska jag iaf träna, underbart!
och på lördag är första matchen efter uppehållet, ännu mer underbart!
...och lite musik på de, underbarare än underbarast? 

hejdå, kyss å smeeek

Kommentarer
Postat av: emma

diiiiiiiig och eliiiiiiiiinnnnnnn i våra hjärtannnn

2009-07-28 @ 15:38:45
URL: http://emmaholmgren.bloggagratis.se
Postat av: emsi

och btw så vare i söndags............. (a)

2009-07-28 @ 15:40:06
URL: http://emmaholmgren.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0