elin söderberg<3

...DU ÄR UNDERBAR!
finns alltid där för mig, gör alltid allting lite roligare.
du och jag sen lekis, till.. FÖRALLTID
jag vill aldrig förlora dig, alla borde ha en sån som dig.
vi har lika pinnig humor, vi hör ihop, de bara är så!
helt obeskrivligt underbar, 

cyklar flera mil för att ta oss från hus till hus, de gör man ju inte varje dag
visst vi har tjaffsat, men det löser sig alltid.. vi klarar oss helt enkelt inte utan varandra!

tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.
jag älskar dig elin

Kommentarer
Postat av: pelin

jag vill va din man, de bara är så <3

åh snuttiklutt, jag älskar dej!

2009-08-02 @ 20:48:23
URL: http://elinjao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0