jag vet inte

hej, idag tog jag bussen till <timpalimpa3 sen åkte jag och emma till min träning och kollade.
två lugna dagar i skolan har det varit, och imorgon blir en kort dag,
och resten av dagen tillbringar jag med emma
på torsdag är det julpyssla/film som gäller även fika med klassen senare volleyboll turnering.
jag får inte vara med, pga min jobbiga äckliga verkligen super hatade förkylning/körtelfebern.
på torsdag kväll ska jag kanske börja träna innebandy lite lätt, och helgen kanske även dm i falun.
på fredag är det veckans höjdpunkt!!1 framför mig väntar ett jullov som är mer än behövligt
och jag bara vet, att det kommer bli helt underbart bra!

har väldigt stor lust att bara skrika, skrika ut alla besvär.. skrika ut det på dig
är trött på att hela tiden få höra "tack vare dig" det räcker, SLUTA!
du måste förstå att allting inte bara handlar om dig, även andra.
vill också säga att det är så jävla drygt med folk som glor
bara glor och glor, jätte länge på en, man känner sig som en idiot
och plötsligt vräker man ur sig saker som man egentligen borde behålla i tankarna.

är väldigt irriterad på vissa lärare, hur man än försöker så får man höra
"du kan bättre, varför visar du det inte?" är inte heller nöjd med mina betyg.
vet att jag borde kämpat mer om ja ville ha bättre,
men tycker att jag förtjänar bättre än G i en del ämnen.

okej, ska inte bara klaga. jag har världens bästa emma som alltid finns där,
som jag har kul med och som jag kan vara mig själv hos osv..
och det är inte många dagar kvar tills julafton, jag längtar!
och längtar faktiskt ännu mera till nyår, då de inte heller är lång tid kvar.

nej nu ska jag hoppa ner i en varm säng, kolla på film och smsa! hejdå puss

"Jag tror att jag har valt nåt som inte gör dig väl
Och om du inte saknar mig så har du dina skäl
Men älskling flyg till mig jag vill att du ska se
Att det regnade idag och jag tackar dig för det"

Kommentarer
Postat av: emma

och jag har världens bästa frida som jag inte skulle klara mig utan

2009-12-16 @ 21:59:40
Postat av: arlinda

2009-12-20 @ 16:11:05
Postat av: Anonym

oj blev fel :s håller med om det där med lärarna :/ // alberta.

2009-12-20 @ 16:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0