2a december

hejhej, mår inge bra alls idag, svårt att andas och min hals är hur svullen som helst! :(
börjar fundera på om det är halsflus eller nåt liknande, usch, vill inte va med om de igen..
jaja, får väl se hur det går, klarade iaf skoldagen med bästaste moatoa! älskar dig gumman
btw så hatar jag skolsyster, hon borde ju låsas in nånstans och aldrig mer bli utsläppt :o
saknar både dig och dig, och vill inte vara sjuk just nu, tankarna flyger hej vilt och jag mår ännu sämre.
men jag ska inte klaga, har dom jag vill, nästan! och de e ju underbart
får se hur det går med min hals, uppdaterar när jag orkar hejdo
bjuder på'n

Kommentarer
Postat av: emma

du är så fin hjärtis

2009-12-02 @ 20:32:25
Postat av: fjida

ja det äru bullen! (L)

2009-12-03 @ 10:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0