1a december

jag är ju så dålig på att ta hand om bloggen så de e ju fan ingen idé att jag har en.
förlåt för det, haha men ska försöka uppdatera lite oftare (inte helger, då har jag inte tid)


idag tog jag den där jävla sprutan mot svininfluensan, trodde inte att det skulle va så farligt.
men nu mot kvällen gör det ju ärligt skitont, trodde alla bara skyllde på det för att ha en anledning att vara hemma.
men känner mig faktiskt hängig, och har så himla ont i armen och i huvudet, sen fryser jag som en bulle.
ångrar stort att jag tog den där skiten, men jaja.. man lever bara en gång!

sitter här och försöker få in lite julstämning genom att lyssna på julmusik, men det funkar ju inte.
1 det måste ju komma snö, annars kan ju fan vinter låta bli att komma
2 jag hatar jävla mellanårstiderna vår och höst, okej.. vår då det inte är fuktigt ute är helt ok..
men resten, bara jobbigt ju, kallt och håret blir ju lockigt såfort man går utanför dörren.
och på tal om hår så är jag verkligen i behov av längre, och om jag ska klippa mig äre ju lika bra att raka skallen.
ser framför mig hur fult/kort/äckligt/tunt osv... det skulle bli! kan ju fan rabbla upp saker i en timme som jag hatar med mitt hår, vad jag än gör så vill det ju inte som jag vill, rakt hår JATACK! hade jag haft det hade jag inte behövt platta = håret skulle vara längre eftersom det inte skulle bli lika slitet, åååh blir ju sur bara jag tänker på att vissa har sån tur, men inte jag.. haha, sluta klaga förfan, jag börjar ju bli en riktigt surkärring. :) (y)

imorgon hade jag hoppats på att få leka med emma, men hon ska pluggi.. dagarna är ju fan värdelösa utan dig!
du är så himla underbar så det finns inte ord, vet inte vad jag skulle göra utan dig.
eller jo, jag skulle nog antagligen sitta hemma och ruttna bort, tur för mig att jag har dig.
har aldrig haft så roligt som på höstlovet, du och jag.. meant to be eller hur va!

en annan helt underbar sak är att jag har kommit närmare moa och alice igen!
har nästan glömt hur mycket ni två betyder för mig, från 2an till 6an, det var tider de
jag älskar er

blir jätte glad när jag tänker på hur kul jag och emma ska ha i helgen, och framförallt på jullovet!
jag älskar dig puppoil, DU ÄR BÄSTAAAAAAAAAAAA! och btw så saknar jag tim jätte mycket älskar dig.


men nu lär jag fan sluta skriva.. mina tankar går ju in på det ena och det andra, tex att alla människor har olika val i livet, det viktigaste av allt är nog vilka personer man väljer att vara med, vilka som är bäst för en själv.. och inte lyssna på vad alla andra tycker, man ska göra som man vill, inte som andra vill att man ska göra.


take care ÅÅÅÅH morfar! (Y)
HEJDÅ PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0