10 dagar kvar..

.. tills det är jullov!! tror ni jag längtar eller ?!?!
JAAA, för det ska bli så himla bra, bättre, bäst!

vad har jag gjort idag egentligen.. ?
kollat på träningen och pluggat, har so prov på torsdag
om första världskriget, ingenting åker in i min skalle om sånt där skit!
och är inte så glad över betygen som jag vet kommer vara urkassa.
HAHA, mitt enda vg i idrott.. om jag har tur, känns det som iaf.
men saken är den att jag blir ju sjukt skoltrött redan första dagen efter ett lov.
har tröttnat så totalt på skolan, och är sjuk och "sjuk" så mycket att jag ligger efter.
vilket gör att jag måste jobba ikapp, och det är fan det värsta jag vet
nåt som glädjer mig är att imorn slutar jag runt tolv nån gång
på torsdag äre väl vanlig dag + so prov.. mindre bra..
men, på fredag är det lucia firande med lussebullar och peppakakor sen kyrkan, rätt slappt
sen är det bara en endaste slapp vecka kvaaaar, sen ska jag ha ett jullov som aldrig ska glömmas bort

nu ska jag nog fortsätta lite med min so, sen ska jag sova, fick inte många timmar sömn inatt !
hejdå puss och pill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0