tidsfördriv.. ?

Ditt namn? - fridalovisa
Är du snygg? -  dåligt med det 
Födelseår? - nittonhundranittiofem
Spelar du något instrument? - jag trummar på mag1 ibland!
Dina första tankar när du vaknar? - vart fan är mobilen?
Singel - jappski 
Är du bra på? -  HAHA.. faila, eller hur emma? 
Är du kåt? - vad tror du om mig egentligen? :o
Vad heter din morfar och mormor? - fråga dom iställä
Vilket land kommer du ifrån? - svärigä it is
Låt just nu? - håkan hellström - nu kan du få mig så lätt
vem vet mest om dig? - jag..?
Vem vet du mest om? - elin :)
Vad vill du ha just nu? -  sällskap!!!1
Språk? - :o dom jag kan? svenska engelska lite spanska
Ditt mål i livet? - hm..
Sängdags? - jag är på plats
Rädd för? - MORKER!! clowner och.. våldtäktsmän :o
Har du körkort? - icke sa nicke
Vilka cigg gillar du mest? - såna här tuggumi grejer från godis affärer :)
Äger du några vapen? - tss, borde ja?
Mjölk i kaffet? - fisk på marmeladen?
Röker du? - NEEEEEJ
Duschar du dagligen? - ahrå
Vill du gå högskola? - de visar sig
Vill du gifta dig? - nje
Kommer du överens med dina föräldrar? - ...ibland
Din hårfärg och frisyr? - mörklblond och.. lockigt fast oftast plattar jag det!
Tatueringar du har? - tatueringar jag inte har några
Piercingar du har? - jak har 3 i örsnippisar å en uppe i öraT
Har du glasögon? - nej det har jag inte
Randigt, rutigt eller blommigt? - beror på :o
Favoritårstid? - alla har sin charm... men sommar!
Favoritdjur? - kattze
Favoritsysselsättning? - ehm.. beror på humör1
Favoritartist/grupp? - finns många
Gillar du när det åskar? - mysigt.. men äre nära då jävlar brinnere i knutarna!
Vad är syftet för "nej"? - nej betyder nej?
När ska du festa nästa gång? - ja vet ikke
Vad köpte du senast? -  öhm.. det vill inte minnet minnas
Hur mycket pengar har du? - 2000 nånting, rika flickaN
Hur svarar du i telefonen hemma? - "hej det är frida"
Hur svarar du i mobilen? - "hej jag heter frida, vad heter du?"
Vem ringde du senast? - hem
Senast kramat? - varför kommer jag inte ihåg det? ^o)
Sov du ensam inatt? - ja :(
Varit på dejt den senaste månaden? - hahah nej xd
Blivit slagen den senaste månaden? - på skoj bara :)
Nämn något som gjorde dig glad förra månaden? - massa saker ju!
Vad gjorde du kl 08 imorse? öhm.. sov :o
Det sista du sa högt? - godnattttt
Det senaste någon sa till dig? samma där med
Vad ha du druckit idag? - vatten.. :o
Vad var det senaste du åt? - .. glass (a)
Vad är det för väder hos dig nu? - svart som.. natten!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ne
Drömmer du mardrömmar? - det händer
Vad ska du göra härnäst? - söva
Humör just nu? - uttråkad..
Favoritgodis? - det mesta
vinterplaner? - snöpula elin!
Hur många kuddar sover du med? - füra
Morgon eller nattmänniska? - både &!
Vad är viktigast för dig? - vännä, familj å fotboll!
Är du kittlig? - faktiskt inte :o
Stjärntecken? - lejon, grrrrr
Äckligaste insekten? - tvestjärtaRrR och såna här.. vet inte va de heter :<
Vad väntar dig om 10 år? - gammal skrynklig kärring med 23 katter!
Saknar du någon nu? - dt gör jag minsann
Använder du icq eller msn? - msn ftWWW
Har du några högklackade skor? - nej
Vill du ha barn? - tror det!
Hur ofta loggar du in på helgon? - aldrig 
Längtar du till din nästa födelsedag? jaaa :o
Jag älskar? - massa saker
Jag hatar? - fisk och köttgryta HAHA
Är du snäll? - badgirl
Är du blyg? - beror på!
Tycker du att du har fin dialekt? -Dalmål hahahaha ofc..........
Ögonfärg? - skiftningar :s
Trivs du i din klass och skola? - ska väl inte klaga
Gillar du dokumentärer? -  kan jag inte påstå
GÖÖÖÖÖÖÖÖÖDNATTT ALLLIHOPA

Kommentarer
Postat av: emma

failarNnnnnN herself

2009-09-05 @ 17:53:50
URL: http://emmaholmgren.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0