sommarlovet 09!

... var helt super duper underbart!
oslagbart helt enkelt!
allt jag och elin gjort, cykla husby-skönsbo.. tur & retur, gör man ju inte varje dag.
sommarjobbat, vikmanshyttan, alla moped turer, bad, lappensglass, dygnarNa...
somna i linus säng, sena nätter i skönsbos jäätte stora by,
failningarna med att palla morötter, rabarber, äpplen osv...
studsmattaa, tältningar, lek på höbalarna, jäätteee seriösa egobilder..
bus i provhyttar@kupolen, glasslunch, schteekar byxor..
..jag kan ju fan fortsätta i ett år om jag vill, så mycket som vi hunnit med.
JAG ÄLSKAR DIG ELIN LINNEA SÖDERBERG!

för att inte tala om husvagnen med emma linus och elin.. herregud jaa!!!
eller typ, när linus jaga mig ut på bryggan och jag trilla i vattnet ?!?!
som sagt alla jävla moped turer med johan
och alla underbart roliga komentarer..
"tur det går fort iallafall"  "men jag måste åka sakta, ska kolla på fiskarna"
"vad har du i din ficka jan? en jätte banan"
"alla mina fötter känns som kaktusar"
"svängen tog slut, och jag kom på en raksträcka"
aa elin, vikmanshyttan.. thats the place liksåååm, inte sant ? :)

och alla nätter med moa, gaah jag älskar dig verkligen!
sommar stugan tillexempel, när vi träffa ruuska å klaxman..
inte alla som sitter i en bastu 6 på morgonen och sjunger sig hesa, och dansar som idioter
inte heller alla som har en så underbar vän som moa är..
veckan då din pappa var utomlands och vi sov hos han hela veckan.
första natten då vi lanade med alice också, vi satt uppe hela natten..
fyfan, det glömmer jag inte i första taget, du är bäst moa.. DET HÄR ÄR NÅT VI GÖR OM!

nätterna då jag sovit hos alice, då vi monade åt nåt gäng på stan (a)
blev jagade, ramla och skrapa upp byxor HAHA, gömde oss i buskar..
jäättee sexiga cykel stilar, det måste jag säga (h)
så himla roligt med dig, vi har alltid bus på gång, du är underbar gumman!
overallerna och pälsmössorna i våra hjärtan!
jag älskar dig alice thorsén

natten när jag moa emilia och alice sov hemma hos moas mamma.
gick ut, blev jagade.. allt möjligt bus haha ni ä rå för underbara!

eller när jag moa och alice tältade vid moa och var ute hela natten
mycket bus hände då kan jag lova ;)

fotbollscupen, hur kul som helst.. vandringar till coop, vattenballonger osv.. :)
fotboll är underbart, ifk hedemora f94/95 ni ä bäst

inget slår de här sommarlovet, allt har varit perfekt..
fast.. en sak fattas, hoppa från husby bron MEN DET HINNER VI MED ELIN!

Kommentarer
Postat av: älään

hjärta!1

du. jag. vikmanshyttan.

<3

2009-08-30 @ 16:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0