hejS

vet inte på vilken dag jag ska börja så.. det blir en låång historia om hela veckan ? ;)

i söndags sov jag hos elin, och vi jobbade på måndag.
sen cyklade jag och elin iaf t vhytta,  där vare inte lite kul,
jag emma och elin gick runt lite överallt och ingenstans och träffa folk :)
och sen gick vi till johan och kollade på beck, hehohohi
när de var slut bar de iväg mot emma för att lämna våran sötnos.
med panik cyklade ja å elin hem i mörkret, fast som tur åkte linus bredvid med moppen (a)

på tisdagen cyklade vi iaf dit igen, sen åkte vi massa moppe med johan :D:D
tillslut vart klockan fan tjugo i sju, och vi hade träning klockan sju.. lyckat :)
så vi cyklade hem allt vad vi pallade, och vi hann faktiskt (h)
efter träningen var vi tvugna att gå skillda vägar, stackars oss..

på onsdagen blev jag väckt klocka 8... skulle t husby och jobba 
jag och elin skulle måla en grind, fast vi fick nog mer färg över oss än grinden..
vi är helt vita, men de är ju fint, efter det var klart hämtade pappa oss..
vi fixade oss och for iväg mot matilda, tjejkväll på G ju :)
vi åt tacos och sen gick vi till lappens och käka glass, götta..
efter det rullade jag och elin hem t matilda igen, ungefär så feta vart vi..
vi satte oss i matildas söta stuga å käka godis?!?!?! uhffffff mer tjockerier HahWHE
vi spelade kort också, hm.. och gjorde... fnåppmålningar, snackade om allt och ingenting..
hah underbart med er, vi la oss i sängarna och prata å skratta en massa :D
efter ett tag märkte vi massa småkryp OCH TVÅ STOOOORA FJÄRILAR.
jag fick panik och.. linda våran hjälte dödade dom allihopa
haha, sötnosen sprang runt och jaga fjärilar hejvilt :D 
vi somnade vid fem nångång kanske, gick upp 11 å åt frulle.

på torsdagen stack vi ganska tidigt... lindas pappa skjutsa oss till elins moMma
vi gick senare t gallerian och fick skjuts hem av mamma, sen hämtade johan mig å elin
vi åkte runt i hela vhytta och spela kort å greja, sen skjutsade han hem oss 
och vi skulle iväg på träning, sen blev det skillda vägar igen, stackars oss :'(

nu sitter jag här och saknar _min_ elin jäääTteee möe
hon ska t leksand med johan hela helgen, stackars mig..
btw, så saknar jag moa och alicejääTTeeeeee möe också, 
kyss å smek, hejtååå :*

(gör om headern när jag får min dator, troligtvis på måndag) 

Kommentarer
Postat av: Pontus

Tack frida :D

Gillar din blogg med :)

2009-08-14 @ 18:38:48
URL: http://pontusingeby.se
Postat av: elin vare

kom hit förfasen, jag behöver daj!!

NU, oki?

<3

2009-08-16 @ 21:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0