back on track (h)

nu ska jag börja blogga lite oftare, lovar!
jag elin emma och linus sov hos johan inatt, trevligt trevligt.
vi kollade på film till elva ungefär, sen spelade vi lite kort.
och dom blev jääätteeee trötta och gick å la sig :(
så jag gick ut å träffa timpa å yxfeldt!
vi satt å snacka vid skolan, sen vid ett ele halv två gick jag till johan igen.
vi vaknade vid... 9 ? :o såg på film, spelade kort och hade kul.
sen stack jag elin och emma hem, och nu har jag setat vid datorn hela dagen..
imorgon är det fotbollsmatch på g, får se hure går.. är lite förkyld.
jaja, nu har jag inge mer å skriva, det blir ett inlägg senare.. om <sommarlovet3
FÖR DET VAR UNDERBARAST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0