schteekigt värre. (h)

hello there, i fredags var jag moa alice & gordon i kupolen, man fick ballonger på cubus.. haheho tr3vligt.(h)
och såklart smällde grodiis den på ginatricot haha, alla där inne hoppa till, busigt
sen sov jag hos alice, och ja.. vi somna tidigt och vaknar tidigt och dagen bestod av schteek :D:D:D
ehm vid halv tre åkte jag hem och duscha, sen satte jag och pappa upp studsmattan (h)
låg där och schteekte i någre timmar, sen käka jag och åkte till aliceälsk igen :*:*
vi har nyss varit ute och gått ett bra tag, mysigtmysigt.. lide trötta är vi och ingen är social?!?!?!?:(
ska iaf sova här, puss på det.. och imorn äre match massa pussar på det :*

inte lite jag längtar till sista april med bäst aejluslin, vi ska bada&tälta!
rawr, fett med gos och det blir nog glass luch @ lappens haha fan va tjockt (h)
har gjort om bloggen också.. blev inge bra ska göra om sen tror jag aja.

härrå, kyss och smek!

/bilder från kupolen och med alice kommer kanske på bdb sen.

Kommentarer
Postat av: ELIN!!!

jag längtar mer, baby! ;)

ruuliast kommer vi ha jao

2009-04-26 @ 17:49:20
URL: http://elinjao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0